Procedura reklamacji

| Procedura zwrotu towaru

  • Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa sklep Platinum Fitness.
  • Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez sklep Platinum Fitness, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
  • Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym, wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową.
  • Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą sklepu Platinum Fitness, i wstrzymać z wysłaniem.
  • Towar powinien zostać przysłany kompletny. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Do paczki ze zwracanym towarem należy także dołączyć dokument zakupu.

| Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji,

  • Zwracany towar powinien być wysłany jak najszybciej na adres naszej firmy, najlepiej za pośrednictwem kuriera.


Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE
Platforma ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów) - http://ec.europa.eu/consumers/odr/

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl